Ny Lions jakke fra Lions Club Saltdal

Publisert av Halvard Dahle den 09.10.22.

Lions Club Saltdal viste på sonemøtet på Rognan frem den nye flotte modellen av en robust og flott Lions jakke!

Jakken er varm, vannavstøtende og med avtagbare ermer og hette, som kan være greit på sommeren og våren .

Den leveres med størrelse opp til 6XL. Den kan være litt liten i størrelsen, så det anbefales å gå opp en størrelse i forhold til hva man vanligvis bruker.

Prisen antas å ligge på mellom kr. 1 200,- til kr. 1 299,- avhengig av hvor mange som blir bestilt.

Det kan ta litt tid fra bestilling av jakken til den er klar for levering på grunn av egen bestilling av merkene og monteringen av dem. Bedriften som utfører jobben er VEV-AL-PLAST AS, som er en vernet bedrift med mange dyktige folk som vi syns det er viktig å støtte.

For mer informasjon om jakken og bestilling kontakt:

Jonny Hanssen
Lions Club Saltdal