Månedsbrev fra Distriktsguvernøren for april2024

Publisert av Halvard Dahle den 31.03.24.

Kjære Lionsvenner!

Sitter her i de siste påskedager og forfatter dette månedsbrevet. I mars har jeg vært så heldig å få besøke Lions Club Porsanger og oppstartshelgen for Distriktsprosjektet Helsesportsuka i Porsanger de arrangerer hvert år. Med i reisefølget var Guvernørrådsleder Anne Kathrine Fossum og vår PRC Odd-Rune Wang.

Odd-Rune fikk tatt mange fine bilder i Porsanger, og noen av de skal vi blant annet bruke når vi skal presentere distriktet vårt på 75 års jubiléet på Riksmøtet i mai. Der vil også Helsesportsuka i Tana bli presentert og andre aktiviteter i fra distriktet vårt. Har din klubb fine bilder fra egen aktivitet så er jeg veldig interessert i å få dem til meg. Husk at de må være av orginal størrelse og oppløsning. Send dem til halvard.dahle@lions.no .

Det går mot Råds- og Distriktsmøte 19. – 21. april. Arrangørklubbene har jobbet godt, og jeg er sikker på at dette blir gode møter og et flott arrangement. Jeg gleder meg til å treffe hyggelige Lions fra hele distriktet. Møtepapirer er sendt ut og finnes også på intranettsiden vår GNIST.

Lørdag 27. april er det den årlige tulipanaksjonen. Her får vi ikke bare samlet inn penger til å finansiere godt arbeid, men også en glimrende anledning til å vise oss frem i lokalsamfunnet. Husk at synlighet er en forutsetning for å få nye medlemmer til klubben!

Vedlagt dette månedsbrevet finner du også en oppdatering fra Lions Aid Norway med mange fine bilder. Du finner også en video på Youtube fra åpningen av Center of excellence ved Eruba Primary School.

Lionshilsen fra

10 Månedsbrev Halvard april 2024.pdf